Svar på kommentar!


 
Svar; Ledsen men jag vill gärna ha lite cred för att jag skriver, det får mig att bli inspirerad till att fortsätta. Om ni läsare kommenterar ofta så kommer också nya kapitel ut snabbare. Och när jag får kommentarer så känner man att ni läsare är mer engagerade och uppskattande. I stort sett så är det ni som påverkar hur lång tid det är mellan kapitlerna men dock kan det vara så att jag inte har haft tid till att skriva något också. Men Tilda, du får ha lite tålamod bara, jag lovar att jag ska skriva mycket nu denna veckan så att jag har mycket på lager och om du och alla andra kommenterar så ska du se att du inte behöver vänta lika länge. ;)<3
 
Vill också säga att det hade varit kul om ni kommenterar lite mer än bara "bra", "mer", "jätte bra, längtar till nästa", osv. Skriv gärna vad det är ni tycker är bra/dåligt, vad som jag kunde ha gjort bättre och vad ni vill ska hända i novellen (ni har stor chans till att påverka handlingen) 
 
Nästa kapitel kommer i morgon! :)
 
Glöm inte att gilla bloggen på Facebook!
 
www.facebook.se/JustindBieberNovells


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0