♥ Chapter 31 ♥

Glöm inte gilla bloggen på Facebook!

 

www.facebook.com/JustindBieberNovells


 

Solen lyste starkt och jag kunde känna hur den redan hade värmt upp stugan. Jag öppnade ögonen sakta och sneglade ut genom fönstret. Det var helt klart på himlen och inga moln syntes så långt ögat kunde nå. Idag skulle det antagligen bli bad i poolen igen med Jazmyn och Jaxon. Jag kunde se framför mig hur båda de små flög upp ur sängarna och skyffla i sig frukost för att sen komma hoppa i vattnet så snabbt som möjligt. Det var alltid lika roligt att se hur glada de blev när jag kom in i deras rum och sa att det var fint väder ute.

Plötsligt så kunde jag känna hur något snuddade vid min rygg och mitt hjärta stannade till för en sekund av rädsla. Jag satte mig upp och vände mig snabbt om för att mötas av en djupt sovande Justin. Jag släppte ut luften som jag tydligen hade hållit inne och log. Han såg så söt och avslappnad ut där han låg. Jag sträckte mig efter min mobil som låg på nattduksbordet precis vid sidan av sängen och tog upp kameran. Jag tryckte på knappen som tog kort och jag hoppades att ljudet som kom inte skulle väcka honom. Jag gick in på min Twitter, som jag inte hade använt på hela sommaren, och la ut bilden på Justin.

”@justinbieber Sleepin’ Beauty” jag skickade iväg tweeten, låste mobilen och la den ifrån mig igen. Jag la mig ner igen med huvudet mot Justins bara bröst. Jag drog in hans lukt genom näsan och log. Han luktade verkligen himmelskt och jag skulle aldrig någonsin glömma den doften. Jag blundade igen och borrade mitt huvud djupare in i Justins bröst innan jag började tänka tillbaka på gårkvällen.

 

 ♥

 

”Detta kanske låter lite töntigt, men…” Justin pausade och plockade upp det riktigt vackra halsbandet ur den blå asken som jag precis hade fått av honom. Han höll det framför mig och jag såg hur det lilla silverhjärtat med små stenar på sakta dinglade fram och tillbaka. ”Vill du bli min flickvän?”

 

Mitt hjärta stannade och jag kunde känna hur tårar hade börjat bildas i mina ögon. Jag la min ena hand över munnen, helt chockad. Jag hade verkligen inte sett det här komma när han sa att han hade en överraskning till mig. Jag hade inte anat någonting. Som jag hade sagt till Justin tidigare, så hatade jag överraskningar. Jag hatade dem verkligen. Men jag kunde inte klaga nu. Detta var den allra bästa överraskningen någonsin! Detta var verkligen en dröm som gick i uppfyllelse.

 

När jag satt på planet på väg hit så det enda jag gjorde var att hoppas att jag skulle träffa Justin Bieber, min allra största idol, och ta ett kort med honom och få hans autograf. Men hela min värld vändes upp och ner när jag fick det där brevet från Jeremy.

 

”…Jag väntade med att berätta det här tills nu för jag ville inte att någon annan skulle försöka få jobbet som au pair och göra det bara för att få träffa min son. Du vet redan vem det är slår jag vad om. Mitt namn är inte Mr. Kingsley. Mitt riktiga namn är Jeremy Bieber.”

 

När jag hade fått reda på att jag skulle bli au pair så hade jag inte tänkt mig att allt det här skulle hända. Jag var en Belieber och det var 1 på flera miljoner att jag ens skulle få träffa Justin. Och nu stod jag här, mitt emot honom, och han frågade om jag ville bli hans flickvän.

 

Min hjärna började äntligen fungera igen efter vad som kändes som evigheter. Jag började långsamt komma tillbaka till nuet och jag kunde se Justins oroliga min som studerade mina ögon. Jag tog sakta bort min hand från munnen och nickade löst. Hans ansikte började lysa upp och jag kunde inte vara gladare över att ha fått se den lyckan som spred sig i hans ögon. Den synen skulle alltid finnas i mitt huvud.

 

”Ja. Det är klart jag vill det, Justin.” han tog genast tag om min midja och drog mig snabbt intill sin kropp. Han tryckte sina läppar mot mina och gav mig den allra bästa kyssen någonsin.

 

Jag kysste honom tillbaka och la mina händer i hans nacke för att sen börja leka lite med hans hår. Jag visste att han gillade när jag gjorde så för hans fingrar borrade sig in i min midja och han kysste mig hårdare. Efter ett tag så drog han sig undan och hämtade luft. Mina andetag var ojämna men jag skulle inte klaga. Jag tittade upp i Justins ansikte och såg att han hade ett stort leende på läpparna. Han höll upp halsbandet igen.

 

”Får jag?” jag nickade och vände mig om. Jag samlade upp håret i händerna och höll undan det så att Justin skulle komma åt och knäppa halsbandet i nacken på mig. Han gjorde så att det låg tillrätta och gav mig sen en kyss bakom mitt öra. Precis på det stället var jag som svagast och jag suckade lätt. Jag kände hur Justins starka armar la sig på min mage och kyssarna fortsatte. Jag la min ena hand på hans armar medan jag fortfarande höll undan håret med den andra. Alldeles för tidigt så slutade han att kyssa mig och jag kunde känna hans andetag mot min nacke.

 

”Du är så vacker, Vanessa Jones.” jag log när jag hörde honom viska det där orden i mitt öra och jag kände hur en varm känsla spred sig i min kropp. Jag var världens lyckligaste tjej. Jag var Justin Biebers flickvän.

 

 ♥

 

Vi gick hand i hand på gången och stannade sen utanför dörren in till min lilla stuga. Vi hade stannat kvar uppe på kullen en stund efter att solen hade gått ner men det blev tillslut för kallt för att vara ute så vi åkte hemåt igen.

 

Jag och Justin stod ansikte mot ansikte och han bara tittade på mig med världens största glimt i ögat. Han log mot mig och drog in mig i en varm och lång kram. Jag placerade mina armar runt honom och lutade huvudet mot hans bröst och blundade. Vi stod där ett tag och bara höll om varandra innan han drog sig undan för att kolla ner på mig.

”Tack för ikväll. Det var en av de bästa kvällarna.” jag kunde inte låta bli att le stort åt det han sa och jag höll verkligen med.

”Den bästa än så länge. Tack Justin.”

”Klockan är mycket och du är antagligen trött.” precis när han sa det så slant det ut en stor gäspning ur min mun och vi skrattade båda två.

”God natt, Nessie.” han tog mitt ansikte i sina händer och böjde sig ner för att ge mig en mjuk kyss.

Hans läppar började sakta röra sig mot mina och jag sa inte nej till det. Kyssen började bli mer intensivare för varje sekund och jag la mina armar runt hans nacke ännu en gång för att trycka honom närmare mig. Det tog inte lång tid innan våra tungor lekte med varandra och jag kunde känna hur hans fingrar spände sig hårdare runt mina kinder. Sakta men säkert började jag backa bakåt mot dörren, fortfarande med Justins läppar hårt pressade mot mina, och öppnade den för att förflytta oss in. På bara någon sekund så hade Justin snabbt stängt dörren och tryckt upp mig mot den. Hans händer var placerade på varsin sida om mitt huvud.

 

Det hade varit fel av mig att säga att jag inte ville ha honom just i den stunden, för det ville jag verkligen. Vi var nu tillbaka där vi var på morgonen, jag stod tryckt mot dörren medan Justin stod med händer på min rygg under linnet och jackan. Hans mjuka och lätta rörelser gjorde att jag stönade till mot hans läppar och jag kunde känna hur han log lite. Han lämnade mina läppar för att sakta börja dra av mig min jacka och jag hjälpte till. Han slängde den på golvet bredvid oss och tryckte sen sina läppar mot mina igen, med mer kraft den här gången.

”Du är så vacker.” han viskade tyst mot mina läppar och började backa mot sängen.

 

 ♥

 

Jag på rygg i sängen med Justins kropp över mig. Han höll sig halvt uppe med armarna för att inte all hans tyngd skulle ligga på mig och hans läppar rörde sig fortfarande mot mina. Jag kunde inte beskriva känslan jag hade i kroppen men den var helt underbar i alla fall. Det kändes som om allting bara var en dröm, men det var det inte. Detta var verklighet. Jag låg här och kysstes med Justin Bieber, min pojkvän.

 

Mina händer vandrade över hans rygg, upp till hans hår och ner. Jag tog tag i kanten av hans vita t-shirt och drog den uppåt. Han fattade vinken och släppte mina läppar för att låta mig dra t-shirten över hans huvud och slänga den på golvet. Jag kunde inte låta bli att stirra på hans mage och Justin såg antagligen minblick för han skrattade lite innan han böjde sig ner och kysste mig igen. Jag la mina händer på hans bröst och började dra naglarna lite löst neråt mot magen och hans reaktion gav mig en energikick. Han stönade till mot mina läppar och gjorde kyssen mer intensiv än vad den redan var. Jag fortsatte att dra naglarna över hans bröst bara för att reta honom lite och det slutade med att han snabbt fick av mitt linne.

 

Denna gången var det min tur att skratta åt Justin, vars blick var på mina bröst eftersom jag nu låg under honom i endast BH. Både jag och Justin andades i en ojämn takt på grund av allt kyssandes och vi tog nu en kort paus. Jag låg och tittade på hans armmuskler och började sen smeka dem. Muskler var något som jag alltid hade vart attraherad av och det var ett stort plus i kanten att Justin var så vältränad. Mina tankar avbröts hastigt när Justin började placera massormed kyssar i min hals. Han vandrade från min käke och bak till mitt öra. Han hittade min svaga punkt precis bakom örat igen och ett lätt stön lämnade mina läppar. Jag kände hur hans händer letade sig fram över min mage och innan jag han reagera så kupade han sin ena hand över mitt bröst.

 

 

Jag kunde inte låta bli att bli upphetsad av det här. Jag stönade mer och mer av vad Justin gjorde mot mig och jag tryckte min kropp närmare honom. Plötsligt slutade han kyssa mig och andades bara tungt i mitt öra.

VI låg tysta och bara andades, vi rörde oss inte en millimeter. Efter ett tag så flyttade sig Justin så att han nu låg bredvid mig istället för över. Jag vände mig så att jag låg ansikte mot ansikte med honom och tittade in i hans nötbruna ögon. Han log mot mig och strök mig över kinden innan han gav mig en puss i pannan.

”Nu sover vi.” jag nickade bara och la mitt huvud mot hans bröst medan han la sin arm beskyddande över mig och höll mig så nära hans kropp som möjligt. Vi skulle inte gå längre än vad vi hade gjort ikväll. Det var alldeles för tidigt för det. Jag var glad av att det var Justin som hade tagit det beslutet eftersom jag inte ville verka rädd. För det var jag verkligen inte. Justin hade lovat när vi var vid kullen att han alltid skulle skydda mig och jag skulle aldrig kunna vara rädd med honom vid min sida.

 

 ♥

 

”Hey, beautiful.” Justins hesa morgonröst ryckte mig från mina tankar om gårkvällen och jag lyfte mitt ansikte och tittade på honom med ett leende. Han gav mig en puss och log tillbaka. ”Sovit gott?” jag nickade bara och fortsatte att titta på hans vackra ansikte. Han skrattade åt mig och pussade mig i pannan innan han satte sig upp.

Han kollade på klockan och sträckte sen på sig lite innan han klappade mig lätt på magen och ställde sig upp.

”Dags att jobba för dig. Upp och hoppa!”


Okej, vad tyckte ni? Vet inte riktigt om jag gillar detta kapitlet men aa.

Jag kämpar för fullt med att skriva novellen och göra massa läxor samtidigt. Det är svårt men jag klarar det! 

 

5 KOMMENTARER TILL NÄSTA KAPITEL 

Stay Tuned! ;)



Kommentarer
Postat av: Amanda

Sjuuuukt bra!

2012-11-11 @ 15:22:38
Postat av: Kund

Skit bra

2012-11-11 @ 15:38:13
Postat av: Liv

Awesome kapitel!!"

2012-11-11 @ 15:53:36
Postat av: Anonym

Super bra!!

2012-11-11 @ 20:14:55
Postat av: Tilda

Awesome!!

2012-11-11 @ 20:16:37
Postat av: Anonym

Längtar till nästa!!

2012-11-11 @ 20:17:05
Postat av: Anonym

Grymt bra!!😉

2012-11-11 @ 20:17:28
Postat av: Anonym

Spännande ❤

2012-11-11 @ 20:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0