Osäker...?

Jag är ledsen att behöva säga detta men jag är osäker på om jag faktiskt ska fortsätta med novellen? Jag vet att det är taskigt att avsluta sådär mitt i men jag har verkligen ingen inspiration till att fortsätta skriva, inte heller tiden till att göra det.
Vad tycker ni jag ska göra? :/

Jag kommer i alla fall INTE att ta bort bloggen, vem vet jag kanske vill fortsätta med novellen om ett tag igen!
Vi får se lite längre fram hur jag gör
Älskar er <3

OBS!!!! Chapter 35 under det här inlägget


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett litet förslag , kan du inte skriva ett sista kapitel för denna novell, om hur det blir med dom när hon flyttar och så.
Tycker det är mycket bättre för då får man ett slut och om du vill börja igen kan du börja på en ny novell som ger dig mer inspiration. För du är grym på att skriva och kapitlerna är super bra, jätte bra handling också.
Kramis

2012-12-27 @ 01:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0