TÄVLING! ♥


 
Jag startar härmed en tävling för alla er läsare! ;)
 
Den går ut på att ni skickar in en beskrivning av er själva till min mejl: [email protected]
När tävlingen är avslutad så kommer jag att lotta ut en vinnare, vilket betyder att alla har lika stor chans att vinna. När jag har lottat ut vinnaren så kommer jag att informera er om det i ett inlägg här på bloggen, jag kommer också skicka ett mejl tillbaka till vinnaren och berätta att den har vunnit.
 
 
 
Beskrivningen ska innehålla: 
 
- För- och efternamn
- Ålder
- Utseende; hårlängd/färg, ögonfärg, längd, klädstil
- Personlighet
- Beteende; hur brukar du bete dig när du är med dina kompisar/familj/främlingar
- Vad gillar du/gillar inte
- Hur och när du blev en Belieber/Fan
- Vad är din "relation" till Justin och vad betyder han för dig
Skicka gärna med en bild också eftersom det alltid blir lättare att kunna beskriva i novellen sen! :)
 
 
 
Tävlingen blir avslutad på Fredagen den 24/8 och om jag inte har fått minst 6 bidrag så ställer jag in det här och kör det lite senare och när det är mer som är intresserade.
 
Skicka in ditt bidrag med beskrivning och helst en bild till min mejl: [email protected]
 
Lycka till! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0