JUSTIN BIEBER ~ 22 April 2013 Globen, Stockholm


 
Mitt liv är fulländat!! :'D
Det var värt med en 14 timmars lång väntan i kön. Har nu 4 biljetter till JUSTIN FUCKING BIEBER!!!!! 
Kan ni förstå min lycka eller? :D 
 
Fick vara med och vittna ett slagsmål också! En man i 30-års åldern kom fram och slog en 20-årig Boybelieber i ansiktet!! :O Helt sick var det, och alla som var i kön blev as rädda, speciellt jag och mina 2 kompisar för vi satt precis framför när det hände! Men mannen blev gripen och killen mår bra, har bara en blåtira på ena ögat.
 
Men jag ska i alla fall åka upp till Stockholm den 22 April för att se Justin Bieber!! Är hur lycklig som helst och ingenting kan förstöra min lycka just nu :D


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

Svar: Jag hör av mig om jag behöver en i sånna fall! ;)
justindbiebernovells.blogg.se

2012-07-06 @ 18:52:41
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0